Hledat

Výrobci


Aktuality/informace


 

Mírnější cvičení je pro ženy po 40 účinnější
Příjemnou zprávu přinesli vědci ženám ve středním věku, které se vyhýbají cvičení, při němž by se pořádně zapotily a své pohybové aktivity jen tak lechtají. Podle odborníků si tím prospívají více než dámy, které se pravidelně drilují v posilovně.
 
Výzkumníci z Penn State University v Pensylvánii  a Technické univerzity v Ankaře pozorovali 255 žen ve věku mezi 40 a 60 roky, které prováděly buď středně, nebo velmi intenzivní cvičení. Přitom požádali ženy, aby si po dobu dvou týdnů zapisovaly do deníku svou aktivitu a pocity, které cvičení vyvolalo.
Intenzivní cvičení zahrnovalo cvičení na běžícím pásu až do doby, kdy už žena dále nemohla snést danou intenzitu. Mírnější cvičení obsahovalo 30minutové cvičení na pásu podle intenzity zvolené dobrovolnicí. Ženy měly po celou dobu u sebe zařízení sledující výdej energie a čas strávený v různě intenzivních činnostech.
Pohoda bez nutnosti přepínání 
Vědci zjistili, že ženy, které praktikovaly mírnější cvičení, se cítily až dvakrát energičtější a pevně věřily, že se do budoucna bude jejich forma zlepšovat. Také ve srovnání s druhou skupinou vykazovaly větší úbytek smutku a úzkosti.
"Cvičení zlepšuje náladu, pocity jsou ale příjemnější, pokud budete cvičit středně intenzivně, zvláště když jste byla dříve aktivní, nebo máte nadváhu," uvedla vedoucí studie Steriani Elavsky z Pensylvánie. Ženy trpící nadváhou či symptomy nějaké nemoci se totiž po intenzivním cvičení cítily znatelně stresované.
Podle odbornice zlepšuje cvičení celkovou pohodu u žen středního věku, a to bez nutnosti přepínání. Středně intenzivní cvičení je podle Elavsky to, při němž člověk může hovořit v krátkých větách, jako například při svižné chůzi nebo při tenisové čtyřhře.
hu, Novinky

 

AKCE! ZAVÁDĚCÍ CENY NA NOVÉ MODELY NĚMECKÝCH ELEKTROKOL KALKHOFF:

Impulse 8C8G Nexus 55L, 36V/11Ah - běžná cena 58 900, naše cena 55 900 Kč

Connect Lady 8C8G 50M, 36V/11Ah - běžná cena 59 900, naše cena 56 900 Kč


Přijďte si zdarma vyzkoušet jízdu na špičkově vybaveném elektrokole s pohonem ve středovém složení.

 

Mírnější cvičení je pro ženy po 40 účinnější

Příjemnou zprávu přinesli vědci ženám ve středním věku, které se vyhýbají cvičení, při němž by se pořádně zapotily a své pohybové aktivity jen tak lechtají. Podle odborníků si tím prospívají více než dámy, které se pravidelně drilují v posilovně.


Výzkumníci z Penn State University v Pensylvánii  a Technické univerzity v Ankaře pozorovali 255 žen ve věku mezi 40 a 60 roky, které prováděly buď středně, nebo velmi intenzivní cvičení. Přitom požádali ženy, aby si po dobu dvou týdnů zapisovaly do deníku svou aktivitu a pocity, které cvičení vyvolalo.


Intenzivní cvičení zahrnovalo cvičení na běžícím pásu až do doby, kdy už žena dále nemohla snést danou intenzitu. Mírnější cvičení obsahovalo 30minutové cvičení na pásu podle intenzity zvolené dobrovolnicí. Ženy měly po celou dobu u sebe zařízení sledující výdej energie a čas strávený v různě intenzivních činnostech.

Pohoda bez nutnosti přepínání 

Vědci zjistili, že ženy, které praktikovaly mírnější cvičení, se cítily až dvakrát energičtější a pevně věřily, že se do budoucna bude jejich forma zlepšovat. Také ve srovnání s druhou skupinou vykazovaly větší úbytek smutku a úzkosti.


"Cvičení zlepšuje náladu, pocity jsou ale příjemnější, pokud budete cvičit středně intenzivně, zvláště když jste byla dříve aktivní, nebo máte nadváhu," uvedla vedoucí studie Steriani Elavsky z Pensylvánie. Ženy trpící nadváhou či symptomy nějaké nemoci se totiž po intenzivním cvičení cítily znatelně stresované.


Podle odbornice zlepšuje cvičení celkovou pohodu u žen středního věku, a to bez nutnosti přepínání. Středně intenzivní cvičení je podle Elavsky to, při němž člověk může hovořit v krátkých větách, jako například při svižné chůzi nebo při tenisové čtyřhře.


hu, Novinky

 

 

---------------------------------------------------------------------------------

Naše společnost sponzorsky podpořila akci Evropský den bez aut 2011, kterou pořádá Město Havlíčkův Brod ve čtvrtek 22.9.2011 na Havlíčkově náměstí. Vítěz vědomostní soutěže získá slevu 10 000 Kč na elektrokolo podle vlastního výběru na naší prodejně. Pro vítěze dětské výtvarné soutěže jsme věnovali elektrokoloběžku Razor v hodnotě 7500 Kč. Přijďte si zasoutěžit, dozvědět se zajímavosti o alternativních způsobech městské dopravy, zdarma si vyzkoušet parádní jízdu na elektrokolech!

Plakát akce naleznete zde.

 

Zveme všechny držitele slevových kuponů, kterých jsme rozdali v sobotu 3.9.2011 v Šiklově mlýně velkou spoustu, k nákupu elektrokola! Slevové kupony jsou přenosné a jejich platnost je časově neomezená. Kupony nelze využít při nákupu modelů v akci.

 

TISKOVÁ ZPRÁVA STRANY ZELENÝCH

PRAHA, 13. 4. 2011

Ministr Kocourek na dnešním jednání vlády předkládá zprávu o aktualizaci energetické koncepce. Pokud by ji v této podobě vláda přijala, znamená to, že v tichosti a bezohledně obchází vládní usnesení č. 444 z roku 1991, porušuje tím svou vlastní koaliční dohodu, své vládní prohlášení a umožňuje tak MPO řešit limity těžby uhlí v rámci svého resortu. 

"Upřednostňování zájmu úzké skupiny vlastníků společnosti Czech Coal některými členy vlády, a zároveň naprosté pohrdání obyvateli, je cynismus v krystalické podobě," řekl předseda Strany zelených Ondřej Liška.

Schválení zprávy by bylo nejen bez ohledu na názor obyvatel obcí dotčených těžbou, ale rovněž bez ohledu na zdraví všech obyvatel regionu. 

"Vláda by se tak vrátila k drsným praktikám, se kterými se naše společnost vypořádávala v listopadu před 22 lety," poznamenal první místopředseda Strany zelených Přemysl Rabas.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jen tak 

5. března 2011

Nedá mi to, abych nereagoval na momentální trend zvyšujících se cen benzínu a nafty. Každému to musí být už snad jasné, že tento trend se nemůže jen tak zastavit. Je pravda že nám prodejcům elektrokol to vyhovuje, poptávka po jiném způsobu dopravy než se spalovacím motorem je obrovská a není se čemu divit. Proto abychom nebyli závislí na žádném monopolu dodavatelů energii v tekutém nebo jiném stavu, jsme se rozhodli nabízet našim zákazníkům i jiný zdroj energie pro dobíjení akumulátoru elektrokola než uhelnou elektrárnu čez. Můžeme vám zdarma zpracovat nabídku na fotovoltaickou elektrárnu, ať už jen dva panely s regulátorem nabíjení, nebo zařízení pro celý dům, či váš nový elektromobil. Elektřině ze slunce a akumulaci věřím čím dál více a úsměvné jsou všechny diskuse se zástupci provozovatele přenosové soustavy, zástupci čez, nebo energetického regulačního úřadu. Připadá mi situace podobná jako když se před 200lety spouštěl parní stroj, taky měl mnoho odpůrců. Se slunečným pozdravem    Jiří Pecen

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezentace

Rádi přijedeme prezentovat naše elektrokola u příležitosti tématicky souvisejících akcí. Máme zkušební modely, které předvádíme a půjčujeme. Touto cestou můžete oživit váš připravovaný program a navíc přispět k rozvoji ekologické dopravy. Stačí nás kontaktovat a dohodnout možný termín.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Napsali o nás

(zobrazit zdroj na internetu)

-----------------------------------------------------------------------------------

Využijte možnost vyzkoušet si elektrojízdu a pořídit elektrokolo za zajímavou cenu!

-----------------------------------------------------------------------------------

Vídeň dál bojuje za ochranu klimatu, dává dotace na elektrokola
zdroj: ČTK 
 
Vídeň se letos pustila do dalšího boje proti emisím z dopravy a za ochranu klimatu. V tomto roce výrazně podporuje ty, kteří nechtějí po městě jezdit autem, ale koupí si elektrokolo. Na jeho pořízení poskytuje radnice vysoké příspěvky. Zřizují se také veřejné "elektropumpy". 

Vídeň patří k městům s nejlepší kvalitou života na světě a na svůj ekologický přístup je náležitě hrdá. Pyšní se třeba hustou sítí cyklostezek, která se neustále rozrůstá. Podíl jízdy na kole na přepravě činí v metropoli pět procent. Vznikající vídeňská vláda, v níž poprvé usednou Zelení, by ho do pěti let ráda zdvojnásobila. 

Podle zjištění radnice za polovinou pochůzek nemusí Vídeňané dál než pět kilometrů, 70 procent je do deseti kilometrů. Podle vedení metropole je pro zvládání těchto vzdáleností ideální právě e-bike. V Rakousku se dá pořídit zhruba od 850 eur (asi 21.000 Kč). Cena kvalitnějších kol tu začíná ale asi na 1500 eurech (37.000 Kč). Tomu, kdo si elektrokolo koupí, dá magistrát až 300 eur (7393 Kč). Příspěvek už dostalo 2100 lidí. Původně měla radnice na podpory 300.000 eur. Pro velký zájem akci prodloužila. 

"Chceme touto dotační akcí ještě víc lidí motivovat k tomu, aby ve městě nechali auto doma a v budoucnu své cesty absolvovali na dvou kolech - a tím šetřili životní prostředí a klima," řekla vídeňská radní pro životní prostředí Ulli Simaová. Velký počet žádostí podle ní ukazuje, že se město s nabídkou podpory strefilo. 

Radnice vnímá dotaci jako příspěvek k ochraně klimatu. "Majitelé elektrokol se přemisťují ekologicky bez produkování oxidu uhličitého, prachu nebo oxidu dusíku. Přitom si užívají komfortu, který má člověk i s běžným kolem - hledání parkování není pro ně téma a člověk neuvízne v zácpách," uvedla mluvčí radní Simaové Anita Vorarbergerová. Podle ní navíc jízda není namáhavá. 

"Není to jako u mopedu, že člověk jen přidá plyn. Musí do toho dát také svou sílu a šlápnout do pedálů, pak motor naskočí," popsal jízdu majitel jednoho vídeňského obchodu Fritz Hammermayer. Velký zájem zákazníků ho zaskočil. "S něčím takovým jsme vůbec nepočítali. Mám jednoho výrobce a objednal jsem od něj pár kusů. Nestíhal dodávat," řekl prodejce. 

E-bike si podle něj chtějí koupit třeba manažeři a zaměstnanci, kteří by jinak do práce na kratší vzdálenost jezdili autem. O kolo s elektromotorem stojí i senioři. "Je to praktické. Taky mám o to zájem a rád bych si ho později pořídil. Když je člověku 74 let, tak už je to proti větru pořád těžší, ne?" řekl důchodce, který se v obchodě zrovna na takové kolo ptal. 

Podle představitelů magistrátu nejsou elektromotory kol šetrné jen k životnímu prostředí, ale i k peněžence svého majitele. Plné nabití vystačí při normálním provozu asi na 40 až 60 kilometrů. Podle vídeňské elektrárenské společnosti tu vyjde v průměru na sedm centů (asi 1,73 Kč). Sto kilometrů se tak dá ujet průměrně za 14 centů (asi 3,45 Kč). Běžný moped na ně spotřebuje asi 3,5 litru benzínu. 

Plné nabití baterie elektrokola trvá podle typu tři až šest hodin. Dobíjet si je lidé mohou i při své jízdě po Vídni ve veřejných "elektropumpách". Dosud je jich po metropoli asi 15 a další vznikají. 

    Kateřina Krausová



DomůDomů